ساشه چیست؟

ساشه (Sachet) بسته های کوچکی هستند که مواد مصرفی در آنها برای یک وعده، بسته بندی می شود یا به عبارتی می توان گفت ساشه ها بسته های یکبار مصرف هستند.

با روی آوردن به سمت زندگی مدرن استفاده از محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی، دارویی، کشاورزی و دامی به صورت ساشه به واسطه سهولت در مصرف رو به افزایش میباشد. تمامی مواد با ماهیت پودر، مایع، گرانول را می توان در سایز ها و اندازه های مختلف به صورت ساشه تولید و به بازار عرضه نمود.

فروش دستگاه ساشه

بهفرماشین البرز تولید کننده انواع دستگاه ساشه می باشد.

جهت استعلام قیمت و سفارش و خرید و دریافت مشخصات فنی با ما در تماس باشید.

دستگاه های بهفر ماشین در مدل های زیر ارائه می گردد.

  • دستگاه ساشه پودری
  • دستگاه ساشه مایع
  • دستگاه ساشه گرانول

کاتالوگ ساشه پودری و گرانولی

انواع دستگاه ساشه

دستگاه ساشه مایعات

این دستگاه می تواند تمامی مایعات غلیظ و رقیق را در ابعاد ساشه بسته بندی کند برای مثال می‌توان به انواع سس تک نفره عسل رب مواد آرایشی آبلیمو سرکه و … اشاره کرد.

دستگاه ساشه پودری

این دستگاه برای بسته بندی مواد با ماهیت پودری استفاده می‌شود از موارد استفاده می توان انواع نسکافه، قهوه تک نفره، آویشن، فلفل، نمک و انواع داروهای پودری اشاره نمود.

کار با دستگاه ساشه پودری می‌بایست محصول مورد نظر را در مخزن تمام استیل این دستگاه ریخته سلفون یا لفاف بسته بندی روی دستگاه قرار میدهیم با تعیین عدد وزنی مورد نظر در مانیتور لمسی دستگاه دکمه استارت زده و کار بسته بندی را به صورت تمام اتوماتیک بدون دخالت دست به صورت کاملا بهداشتی و با سرعت بالا انجام داد

مخزن دستگاه و تمامی قسمت هایی که با محصول در تماس می باشد از جنس استیل ساخته می شود البته در صورت نیاز و خواسته مشتری می توان دستگاه به صورت تمام استیل سفارشی‌سازی کرد. سرعت بالای بسته بندی از مزایای دستگاه ساشه میباشد

دستگاه ساشه گرانولی:

این دستگاه ها برای بسته بندی کلیه محصولات دانه بندی دار خشک کاربرد دارد برای مثال می‌توان به انواع دانه قهوه، کشمش، زرشک، شکلات و اسمارتیز اشاره نمود.